2 hela dar kvar!

Packar iför Norge i ett nystädat fint rum.

Jo för dem som inte vet, jag far till Stavanger i Norge med min kusin emelie på tors! Vi fann en 4a och kommer bo tillsammans med en annan svensk. Vi börjar torsdagen med att 7 pers ska sova i lägenheten!
Jag är sjukt pepp. Jag hade en telefonintervju idag med ett bemanningsföretag (tele intervju med en norsk?!?!? Hur skulle detta gå tänkte jag, men tack och lov lät hon som en svensk skånska som pratade väldigt fort) och vi får nog börja lite smått med dagis jobb, men vi har fler intervjuer att gå på när vi väl är där så vi håller tummarna för ett lagerjobb!
Jo just det, har fått en till kull med fisk bebisar... Får lämna akvariumet i mammas händer med lite vattenbytesstöd från broder Johnny min. Stackarna! :(


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul!! Lycka till! :)

2013-01-29 @ 09:49:12
Postat av: Olivia

JENNIEEEEEEEE!! Jag är så himla stolt över dig! Inte bara för bloggen (äntligen!) men också för Norge. You go girl! :)

2013-01-31 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0