Känner mig komplett igen


Har stäng in mig i flera dagar och bara fixat och varit. Dels har jag hittat mitt sug för piano igen. Jag har inte spelat på ett år, inte sedan jag slutade skolan, inte ett enda pling. I somras spelade jag någon gång, men nu har jag börjat spela varje dag och det känns så fint och bra. Suget kommer tillbaka igen och jag behövde ett riktigt sabbatsår! nu kliar det i fingrarna igen.

Sen har jag nu laddat ner PS i 30 dar, för jag lyckas inte skaffa det på något annat sätt. Och nu är jag komplett igen! har inte förstått hur jag stått utan PS, det är så underbart! och nu kommer jag väl stänga in mig ännu mer nu när jag kan redigera bilder (obs bara 30 dar på mig!!) och sen måste jag ju ordna mina videor. Mm, många timmar med musik och rummet, men det är så det ska vara på hösten.

Sen är ju Florence + the machine s nya skiva så fin.

http://open.spotify.com/album/2WQSoGirMqate8HLlL2EFW





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0