Finally!


hej hopp!
Efter mycket om och men, lyckades jag få min jävla video klar! Jag pinades med windows movie maker, vet inte om det är programmet som suger eller om det är min dators kapacitet, antagligen min dator eftersom den varit nära på att krasha några gånger den senaste tiden och även när jag laddade ner ett bra video redigeringsprogram hackade mina filmer ... gah, vet inte riktigt hur jag ska ta mig till nästa gång jag vill klippa och klistra med videorna, detta har avskräckt mig lite trots att det är så enkelt egentligen! men detta tog sån tid. I princip fick jag klippa på måfå då jag inte kunde se hela filmen utan bara ögonblick och efter jag klippt några gånger fick jag starta om programmet. Och sen kunde jag inte spara i något annat format men det gick att ladda upp direkt till youtube. Så here it comes! Dock gör inte detta min HD kvalité rättvisa. Enjoy.




Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh gud sommaren, så himla kul att kunna filma och klippa ihop massa gobitar! Allt får en så annorlunda känsla när man har musik dessutom, så romantiserat på nå vis :) FINT!

2011-11-23 @ 18:26:16
Postat av: Petter

GÖTT!! Riktigt sommarnostalgiskt och med lite Jonsi på det också = molto bene!

2011-11-23 @ 19:34:15
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag saknar dig. Ligger i Markaryd och tittar på filmen, bra minnen! Duktig är du också!

2011-11-24 @ 17:30:08
Postat av: Anonym

Åh Jennie, så bra det blev! Älskar Johannas vackra miner, regnet som strömmar ner och känslan av sommar! Gött mos på den!

2011-11-29 @ 21:31:04
Postat av: Olivia

Hehe, den förra kommentaren var från mig, glömde visst bort vad jag hette

2011-11-29 @ 21:32:07
Postat av: Mej

K: jaa grymt kul! :D då det fungerar ... ah det blir mer känsla! Tackar! :)



P: Aaa Jonsi är så fiiiint!! got 2 love it. Om lögarbergen hade blivit av kanske du fått vara med på ett hörn ;)



J: aw! Tur att du befann dig på några videor annars hade den mist sin charm!



O: tack Olli! all denna frustration och kämpan är nu förbi! får se till att du kommer med lite mer nästa år ;)om det blir en till .. haha

2011-11-29 @ 23:32:54
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0