Filmeeer

Har nu hittat mig .. okej, inte direkt letat, men jag fann movie maker på datorn som jag nu har börjat klippa och klistra mina videor jag filmat under sommaren. Jag hade tänkt göra en liten summerings film av sommaren till en fin liten låt. Jag var lite stressad över detta under sommaren och trodde verkligen inte att jag skulle få ihop så många filmer så att det skulle räcka. Till min fasa inser jag nu att en ytterst liten del av alla mina sommar videor får plats i denna film jag tänkt göra, för jag har så sjukt mkt! Kanske får bli massa filmer istället... eller så får jag lägga upp några som de är när jag längtar tillbaka mkt till sommaren och framförallt barnen (som är med på flest filmer). Jag vill ju dela dem med någon! och inte sitta här själv och sitta och le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0