Tjohejsan!

Numera är jag en 20-årig flicka som bor i Västervik. Jag ska börja jobba på Sibylla i maj och lär stanna här i ett par år till. Dagarna till dess att jag jobbar kommer jag tillbringa i intet. Göra saker jag velat göra länge, som att redigera bilder, spela gitarr, fixa julsaks kartongen, sy om en massa kläder, se på film ... och massa annat. Imorgon ska jag nog börja med något av mina efterlängtade sysslor.

I lördags var dagen jag fyllde vuxen och då blev det lite kalasigt med släkt och familj på besök. Trevligt med alla människor samlade på samma plats och lite trist att det känns som om det inte kommer hända igen på ett bra tag.

Här är vad alla snälla människor gav mig!






Nu är det över, och måste erkänna att det var lite trist att kvällen inte blev så sen och vissa åkte hem lite för tidigt, men med tanke på att vi började vid 4 så är det väl förståeligt. Och allt firande är ju inte över än för på lördag blir det fest, så då får det bli ordentligt och det ser jag fram emot!!


Kommentarer
Postat av: emelie

förlååt att vi drog så tidigt :( men det va nog lika bra de, för alex däcka typ i bilen på väg hem :p men hade varit skoj att få firat dig lite mer!!!! hoppas det blir en redig fääst på lördag istället :) <3

2011-03-16 @ 15:54:10
Postat av: Jennie

hehe, jo det var nog bra för han att sova av ruset lite ;) men var inte ledsen för det, jag tar nog ifatt på lördag kan jag tro! Tack för kvällen iaf! :D

2011-03-17 @ 00:06:59
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0