Home/önskelista

Nu har jag varit hemma i en vecka och jag är klar med överraskningsmomenten. Jag blev klar i fredags, så det tog mig hela veckan! och nu har jag en vecka till godo att bara va innan jag fyller 20oooo. Har redan börjat planera dagarna, men prio 1 är att mitt rum ska bli städat, prio 2 att akvariumet ska vara rent ... och lite sånt där.

Men här kommer min önskelista!

presentkort på Spa´t i västervik
presentkort på ur&penn för att köpa guldringar
presentkort på åhlens för att köpa mer vinglas
Gustav klint kaffe muggar
Tv-spel
plattång
volymtång

hål i öronen
tefat
böcker
(pyssel, kok, bak, foto)







Kommentarer
Postat av: Jonas

Mig överraskade du inte ... ........................

2011-03-07 @ 09:00:48
Postat av: Jennie

men det är väl tanken som räknas? .... :(

2011-03-08 @ 22:31:59
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0