31-01-11

Det blev London åter igen på måndagen när Frida och Karolina var på besök.
Mycket bättre, sjukt mycket roligare, bättre väder och somsagt mycket bättre än lördagen. Vi var väl på rätt humör antar jag!

Vi började dagen med en startfika på starbucks för att samla krafter och slösa pengar på gott gott.

Sen tog tunnelbanan raka vägen till Camden Market, som jag älskar. Faktiskt gillar väldigt mycket.
Trots att vi hade bestämt att det skulle bli en snabbis på camden market och definitivt ingen mat ute, såg det så smarrigt och mysigt ut att sitta plus att vi alla tycke det var trevligt att vara kvar en stund till! och det var sjukt gott.

Efter Camden drog vi in till shoppinggatorna men vi gick bara lite snabbt för att ta ifatt det vi inte hann under lördagen. Därefter tog vi oss till bion och the black Swan. Det var ett väldigt speciellt minne och den roligaste bion jag varit på. Vid många tillfällen, (mesta delen av slutet) satt både Frida och Karolina och lutade sig mot mig (jag satt i mitten) och typ grät av rädsla och skratt och sa "kan vi inte gå" och jag bara skrattar, både åt filmen som ballar ur så totalt men dessutom åt dessa två tjejer som inte alls räknat med en bio som denna. När den var slut bara satt vi och gapskrattade. De runt omkring oss såg också ganska chockade och förvirrade över denna film, många hade faktiskt ett leende på läpparna. Kanske kände de som vi då?

Vi hade lite tid över innan bussen skulle ta oss hem igen, så vi använde dessa minuter flitigt och tog oss till Big Ben och en fotonight.


Sen var det raka vägen hem till Swindon och våra sängar.
Dagen efter var det tisdag och då for mina underbara tjejer hem. Det blev sjukt tomt utan dem men dagarna fortsatte ändå!



Kommentarer
Postat av: karolina

wiihoo :D åå va roligt med va!

Bion är verkigen ett speciellt minne hahah xDD

2011-03-19 @ 12:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0