27-02-11

Jag anlände till sverige tjugo över 11 en lördagskväll. Vid 2 var jag hemma i viken igen. Lördagen var väldigt fin och konstig. Vi åkte från huset i England vid 2 michaela och jag. Sen åt vi mat på en pub och hela vägen var lite sorglig men samtidigt fin för vi var båda lite ledsna över att jag skulle åka men jag såg ju självklart fram emot att komma hem. Jag tittade över Englands vackra landskap och sa farväl.
Dagen efter var det väldigt konstigt. Jag planerade att överraska folk eftersom jag sagt till alla som visste att jag skulle komma hem att jag skulle komma hem lördagen därpå. Så på söndagen började jag med johnny och barnen och mormor. Johnny och barnen gav väl inga speciella reaktioner. Mer Hej Jennie. Mormor blev däremot lite chockad och bara tittade på mig. Förstod väl inte riktigt vad jag gjorde hemma en vecka tidigare. Så där fick jag lite fika och jatzy.



Här är det jag hade på mig. Efter 4 månader i england samlar man på sig ganska mycket saker, jag fick tillomed lämna en del! men jag hade strumpbyxor, jeans, tubtop, linne, t-shirt, klänning, kofta, en stor tröjja, vårjacka, vinterjacka och en regnjacka. Och allt detta släpade jag på mig. I mina två små väskor fick jag ändå med mig ofattbart mycket, enligt mig. På taxfree och på ett outlet i swindon köpte jag på mig lite smink för en billig peng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0