2011-03-03

På onsdagen for jag upp till Linköping. Mitt besök där blev lite fail då min syster och jag åkte förbi varandra i bilarna på landsvägen då jag var 10 min från huset. Då fick jag ringa henne och säga som det var och fråga vart hon var påväg - Ikano huset. Hon hade sett mig i bilen men tänkt att det var någon annan eftersom jag skulle komma hem på lördagen. (?) men men, så istället fick det bli en dag på ikanohuset tillsammans med syster och Lilly! Sen hämtade vi en glad Arvid på dagis.




Jag kom hem Torskväll och åkte då till drillgänget för att berätta att jag var hemma. Sen kände jag mig rätt klar och orkade inte fortsätta längre. Planering och andras tid gick inte ihop men jag höll på ända till torsdagen, inte dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0