11-02-11

Jag for till Bristol i 4 dagar och bodde hos tracey och Martin, Michaelas ex, medans Michaela tog en veckas semester i spanien hos hennes föräldrar tillsammans med Josh. Jag fick följa med om jag ville, men nej jag stannade hellre. När Tracey hörde detta tyckte hon synd om mig som skulle få vara ensam en hel vecka så hon sa att jag gärna fick komma dit och bo där och ta hand om deras barn lite. Typ följa med när hon gjorde ärenden och se efter henne när hon gick in på kontoret där hemma, så det gjorde jag!



Det var ett typiskt modernt hus med tre våningar och en liten trapp som gick enda upp.
På första våningen var kök och vardagsrum.
På andra våningen var deras sovrum och kontor.
På tredje våningen var barnets rum, gästrummet och en toalett.

Det är ganska trångt i dessa hus, åtminstone i hallen och i trappen, men det är väl lite charm över det med. Tracey och Martin skulle dock flytta och letade efter stora lyxhus, för Tracey pallade inte att bo så här trångt längre.
De ägde ett eget företag som bygger byggnader, typ tag och väggar, så Tracey jobbade mycket hemma medans Martin var på arbetsplatserna hela dagarna. Därav vill väl hon ha ett större hus för att ha mer plats att arbeta på samt att få bort all bråte de hade. Hade gärna velat bo hos dem när de hittat sitt lyxhus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0