18-02-11

En fredag tog jag och Michaela en färd till Bristol. Vi tog en heldag för oss själva med shopping. Vi åt även på en sushibar ... tror det heter så? som var as grym. Man satt längst långbord typ och sen var det ett rullande band som åkte förbi alla bord och där fanns alla mat på olika små tallrikar i olika färger. Då var det bara att ta de sushi bitarna som man tyckte föll en i smaken. Därefter, när man var klar, räknade bara servitören antal tallrikar och färger och sen räknade han ut priset. Det var nämligen så att en orange tallrik kostade en viss summa och en blå en annan. As smart! och det är mums också. Senast jag åt det var för flera år sedan då Jonas lagade hemmagjord sushi. Jag kunde äta ett par stycken men sen blev det lite för mycket. Denna gång var det också lite konstig smak, men gott! och kunde äta mycket mer, sen fick jag mersmak hela dagen efter mer, men det är väl mest sojan som gör det!






Kommentarer
Postat av: Petter

Nejnej jennie, pulka när det blivit vår är som att svära i kyrkan!

Haha men ja, jag brukar också få gilla-ryck ibland. Det värsta är att jag kan få det när folk pratar haha. Well well, ha det bäst du med!



2011-03-19 @ 16:56:08
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0