Nu har jag tid igen

Min resa gick väldigt smidigt, vilket brukar vara ovanligt nu för tiden. Jag kom till england klockan 7.40 som planerat och jag fick med mitt bagage ut. Min buss skulle sen gå vid halv 12 från flygplatsen direkt till Swindon. Så jag mest bara satt på flygplatsen och väntade i tre timmar. Kändes sjukt långt i början, men sen var den 11 helt plötsligt och då gick jag till bussarna. Man kan säga att det bara var jag på bussen, för det var jag i 1 timma, sen kom två till.
Väl i Swindon väntade en trevlig taxichaufför på mig och vid halv 3 klev jag åter igen in i huset.

Idag har det varit fullt upp men ändå inte.
Typ direkt när jag vaknade drog jag och Josh till en park/sjö och matade fåglar medans michaela handlade lite presenter för joshua fyller 3 år på torsdag. Resten av dagen har jag häng i vardagsrummet med Josh för Michaela har haft en kompis på besök. Just nu är hon och handlar men Jason och hans bror ser till honom nu så äntligen får jag lite tid och ska hänga i mitt rum! Började damma förut idag och ska nu fortsätta så det är hemmysigt igen. Ska sätta på lite bra musik också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0