Det blev en tredje jul

Ännu en gång blev det dags för lite juklappsöppning.
Arvid öppnade fort sina paket som innehöll två bilar. En engelsk taxi och en dubbeldäckare! Som han typ lekte sönder genom att köra in dem i full fart på dammsugaren. Jag var dubbeldäckaren, men körde lite försiktigare.


Lilly lyckades nästan öppna hela paketet själv. Hon satt länge med snöret och till slut var det borta. Dilemmat var att hon började leka med snöret och arvid blev väl otålig så han drog upp nallen ur inslagespappret och sa "ooo, titta! en nalle!" och lilly blev inte alls glad när hennes paket togs ifrån henne. Men när hon såg nallen sken hon upp! Vilken glädje. Hon gosade in hela sitt huvud i nallen och kunde inte sluta le när hon tittade på den.
Här ser ni en förbannad lilly



Julklapparna gick nog hem i år! och nallen var min favorit.
Men i år hade jag pengar, till skillnad från alla år. Så räkna inte med lika mycket nästa år! plus att det var lite special med england och allt ;D iofs har jag väl jobb till vintern.. hmm..


Detta var iaf dagarna i Sverige.
Nu är det de gågna dagarna i England kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder.

2011-01-28 @ 12:39:55
Postat av: Ann-Sofie

Vilka fina kort... Hoppas att du får det bra i England... Ha en underbar helg...

2011-01-28 @ 13:13:58
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0