anteckna

Jag ville bara meddela att idag ser min kväll ut som på film.
Jag kommer spendera hela kvällen själv, ensam, finally! (det är alltid någon hemma på kvällen, och på dagen också) så jag ska fira detta! (okej, i filmer sörjer de alltid när de ska göra som jag gör)
Så ikväll, första och enda kvällen, har jag gottat upp mig med:
BEN & JERRY, CHIPS, CHOKLAD, 2 COCA COLA, och nu väntar jag på att min CHINA MAT som jag beställt ska komma! vilket blev rätt mycket det med (var tvungen att köpa för 100 kr för att kunna få home delivery!)
haha vilken kväll. Jag hoppas bara inte Jason ploppar upp och förstör den. För jag ska nämligen bara grisa och sitta framför tvn.

PS. Jag kommer nog rulla hem till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0