så ni vet vart jag står

Jag vet att jag inte kommit ifatt ännu, men det är på väg! Just nu ville jag bara uppdatera om vad som pågår lite.

Idag for Michaela och Josh på en spontantrip till Spanien. De behövde komma bort lite och jag bestämde mig för att stanna hemma. Jag kände inte alls för att åka faktiskt. (Alltså, Michaela bodde i Spanien när hon var liten och hennes mamma bor där nu, så hon åkte "hem" som hon sa.)
De ska vara där på lördag... sååå... alltså 6 dagar i min ensamhet? Då kom ett annat förslag upp.
I helgen hälsade Michaelas ex, hans fru och barn på här och de var lite intresserade utav en aupär och frågade om många av mina kompisar var intresserade. Jag pratade inte alls mycket med dem utan stängde istället in mig på mitt rum... de pratade allt för mycket så orkade inte riktigt haha. (har jag blivit en wierdo?) Men iaf, igår sa Michaela att hennes exs fru, Tracey, undrade om jag ville komma och bo hos dem ons till lördag. De bor i Bristol, därifrån Michaelas tog flyget. Så isåfall skulle Tracey komma hit och hämta mig på onsdag och så åker jag tillbaka med Michaela och Josh hem på lördag.
Jag sa att jag hänger på.
Så nu ska jag snart fara till några helt främmande människor, bo där i 4 dagar och ta hand om deras 8 månaders bebis. Det blev en vändning på allt här. Hoppas de är trevliga och att de inte pratar ihjäl mig! och dessutom, att de inte har en massa förhoppningar. Jag vet nästan inte alls vad de begär, men jag skulle väl åtminstone ta hand om barnet ... det kan vara allt. Sen nämnde också Michaela att Tracey hade skrivit till henne "kan hon baka?". Så det kanske blir en sockerkaka (vilket de fick när de var här, så de kanske tyckte om den?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det klarar du galant gumman. Har fixat inbjudningar och skickar i morgon.

2011-02-07 @ 16:25:21
Postat av: kajs

åh skoj! hoppas det går fina fisken! förresten grattis att du vann fototävlingen på mejan!

2011-02-07 @ 23:36:06
URL: http://asseriousasyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0