Mitt fina Swindon

Åh jag vet, jag är så dålig!! men dagarna bara flyger förbi (skyller fortfarande på det) trots att vi inte gör någonting här. Konstigt, men så är det. Jag sitter inte alls mycket vid datorn och därav blir det inte heller några speciella inlägg, men jag jobbar fortfarande med att komma ifatt med alla mina dagar här så detta inlägg får visa min favoritställe i Swindon.
Jag gick nämligen åt ett helt annat håll än vad jag brukar en dag i början när jag kom hit för andra gången, och vips så var jag ute på landet. Och jag blev faktiskt kär. Alla fåglar och blommor och dofter och vårkänslor kan ju vara ett plusfaktor. Men det är ju ändå något speciellt med england. Vem man än möter, i den här trakten, hälsar man på. Och så ler man åt varandra, och är vänliga. Jag kommer sakna det!


Kommentarer
Postat av: cilla

åh vad mysigt det ser ut :)

2011-02-22 @ 09:28:14
Postat av: Jennie

Det är mysigt!! :)

2011-02-22 @ 21:08:25
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0