29-01-11

Den 28 januari klockan tio i tolv sprang två vackra bra fina underbar tjejer till mig på tågstationen liksom i en film. Vi pratade, skrattade och gick till sängs.
Lördagen där efter gick, åtminstone jag, upp vid 5 för att förbereda oss för vår färd till London.
Vi började med att leta musikaler, men ingen föll oss riktigt i smaken. Så istället tog vi oss en fika i en strikt glassbar.


Sen tog vi underground till Portobello market som Hanna tipsat om.
Till en början hittade vi inte det, men sen var det bara att följa stömmen. Mycket folk och mycket dyrt.
Det fanns många fina krypin. Frida fann ett fantastiskt dockskåp fylld med saker och jag blev helt kär. Men jag älskar camden market mer, fast vi bestämde att åka till "centrum" istället och kolla i lite affärer, typ zara och en massa rea.

Och till slut kom vi hem, klockan 1. Lång dag och kväll, konstig också, så det var rätt skönt att äntligen komma i säng.

På söndagen pallrade vi oss till stan för att strosa runt i 2½ timme, då vi bara hann med primemark och H&M. Det blev en soft dag som avslutades i mitt sovrum med kakor och lite vin. Man behöver en dag off från london! Två dagar i rad skulle vi inte pallat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0