231011


Nuuu är jag hemma från england igen! resandet gick riktigt bra, tro det elr ej! och jag fick med mig allt heeem, och dessutom lite julklappar :) fast råkade visst slänga ett par örhängen :( nåväl, måste ju komma ifatt här mitt i julstöket så ni får se bilderna så nu blir det:

Stockholmooo dag 3!!
Då vi bara strosade runt i staden, åt sushi, gick på bio och fotade i kvällsmörkret - vilket var väldigt fint. Och Kajsa var min egna personliga fotograf under min stockholms vistelse, inte illa! och jag hennes kan man väl säga.



Ja man kan väl säga att jag dokumenterade hela dagen väldigt bra med tanke på alla dessa bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dä ä jöh typ ba ja ju! härligt rufsig o sådär dårå ;) men fint vare näru var här minsann. vi är söta på spegel-bilden!

2011-12-18 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0