Tjoho!

Har nog aldrig sett fram emot en påskhelg så som jag gör denna gången!

Imorgon ska vi till min moster och äta god mat och se på deras nya hus på landet! Det blir far, mor, jag, mormor, jonas och Teresia. Ser fram emot det!

På fredag har jag inga planer, förutom på fredagkvällen då några brudar kommer hit så ska vi ha himla trevligt både här och när vi traskar ner för att dansa.

På lördag har jag heller inga planer, förutom på kvällen då det blir Amandas place istället! Tjoho, kvällen blir nog spontan och vi får se vart den slutar.

På söndag blir det påskmiddag här hemma tillsammans med några syskon och så kommer Lilly komma hit på besök ensam enda till fredag. Längtar tills att få vara barnvakt faktiskt, ganska mycket.

På kvällen har Kajsa dragit ihop något gång så vi ska ses nere på Sahara och umgås.

På måndag blir det picknick med fina efterlängtade vänner (jag hoppas alla kan komma) och därefter lite goood maaat hos mormor.

Ja, jag är glad. Vill träffa alla människor och umgås nuuu! Tänkte säga att jag inte ska ha några förhoppningar på att det blir as bra, men det kan inte bli annat än bra :)
Men first thing first, blir att strosa runt med mossklipparen imorgon innan vi far till moster.

(Bilder från påskträff 2 år sedan)




Kommentarer
Postat av: kajsen

jag längter efter dig! wihoo

2011-04-22 @ 14:23:13
URL: http://asseriousasyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0