På tiden

Min sena uppdatering beror mest på att jag vill lägga ut smarriga bilder från min kompisfest! dock så äger inte jag alla dessa godbitar utan måste samla ihop från andra kamerahåll. Så det blir förhoppningsvis imorgon kväll.

Istället kan jag glädjas åt mina två nya fina guldringar som nu sitter perfekt!
Var nämligen på stan idag och fixade dem. Dessutom gick jag till Walters för att fråga om råd vad gäller kameror (ska köpa en ny systemkamera som även har HD filmning) och just känns Canon 7D eller Nikon D7000 ganska bra. Han i affären rådde mig väl till Canon då jag har haft dem innan, men jag ska läsa lite mer om dem och fundera noga på kamerahus samt objektiv till dem! Det blir inte en billig peng .Somsagt, det återstår lite mer läsande, diskussioner och youtubeklipp innan jag kan bestämma mig! plus att om jag beställde nu så skulle den komma i mitten av maj pga allt i japan, och tänk då vad sent jag får den om jag väntar ännu längre ... gah, vill att någon bara ska ge mig en i min hand och säga: "här, den här ska du ta, den passar dig bäst!"
Sen var Cilla och jag på herberts och pratade en massa om hål i öronen. Hon tog ett hål medans jag istället måste fundera lite till och blev väldigt sugen på en smiley. Kan vara ett infall som försvinner inom kort, men just nu släpper jag det inte! Gör inte så mycket heller om det blir ett infall, för det är inget hål som syns. Det är bara om jag har pengar och orkar ha en piercing... men hål i öronen är bestämt. Det ena vill jag dock göra hos en piercare, då jag ska göra på brosket. Det läker bättre och med tanke på att de hål jag gjort på brosken gjort väldigt ont efteråt verkar det bättre att göra med kanyl. Pistol förstör nämligen brosket, kanyl är bättre!





ps. Det bästa just nu:
To build a home

Om ni lyssnar noga, känner ni igen den. mhmm <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0