En fredagkväll


Igår stängde jag in mig på mitt rum. Lyssnade på musik. Såg på film och gjorde ett halsband. Halsbandet var lite klurigt att få ihop på ett bra sätt. Finns säkert enklare sätt men jag gjorde på mitt. Det blev lite skevt men hoppas det inte syns så mycket, om jag tänker på det allt för mycket får jag tänka om och lösa det på något annat sätt. Men jag blev rätt nöjd!



Gjorde även ett par örhängen av ett par små "speglar" som varit på ett armband. Tänkte att de skulle passa till mitt halsband som också är en spegel, plus att armbandet med de andra berlockerna kommer att passa till! Köpte nämligen två likadana armband på rean med berlocker så jag kunde använda de andra till ex örhängen. Det är så söta! Jag tycker om stolarna, men vet inte riktigt vad jag ska göra med dem än. ..



Nu far jag till Linköping! gårkällen fick mig att sätta fart att göra något.


Kommentarer
Postat av: karroo

åh vilket fint halsband!!

2011-04-04 @ 10:12:43
Postat av: Jennie

Tack så mycket!! :D

2011-04-12 @ 23:25:12
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0