Barnvakt

Ikväll var jag barnvakt åt Leon och Saga. När jag gick in i vardagsrummet för att få in Saga i sovrummet tog jag bara upp henne och bar henne till hennes sovrum (orkade inte tjata så då får man skämta till det och ta tag i det!) och sa något med att hon blivit så tung och skrattade lite. Sen rätt som det var pussade hon mig på kinden på väg mot sängen, som om ingenting. Det bara flög i henne och det värmde så mycket. Det var en skymt av gamla Saga och jag känner verkligen att jag måste tillbringa lite tid med henne. Dels för att hon är allt för gammal mot vad hon borde vara och dels för att hon behöver umgås med sin kära faster. Hoppas mina föräldrar blir borta någon helg framöver för då ska vi ha en sleepover bara hon och jag som vi har pratat om läääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0