UUUUNDERBART



Jag packar, och inom en timme far jag till Linköping. Det löste sig i sista stund så inatt sover jag hos kusinerna och hänger lite med dem, imorgon tror jag jag kommer hamna hos broder Jonas och vara där till söndag, söndag åker jag till Jessica och får väl se hur länge jag orkar stanna! räknar med torsdag just nu.
Jag ska bland annat shoppa, vara barnvakt, softa, umgås med familj och släkt, se på tv, gå ute på landet, åka till äventyrsbadet (med jessica, Lilly och Arvid) och spela tv spel.
Typ det.
Men åh vad jag har längtat att bara få va lite
BYE!! :)




ps. igårkväll städade jag akvariumet och även mitt rum. Det fattas bara att sy i ordning draperierna nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0