stramt i knutarna



Johanna och jag tänkte ta en liten biltur till liseberg imorgon men vi har ett stort problem med boeende.
Vi kanske har hittat en camping i borås.
Men just nu känner jag att jag lika gärna sova i bilen, då sparar vi ju lite pengar med!
och jag har alltid velat ta en roadtrip och bara sova någonstans.
Det lutar åt det hållet.



Linköping 3
Sista.
Inte så mycket sagt vad jag har gjort, mest fotat lilly verkar det som.
Men vi plockade svamp, gick promenader, såg på tv, gick på stan, bara va.
Det var fint.



Kommentarer
Postat av: karro

woow den första bilden där var supervacker!

2010-10-05 @ 19:31:39
Postat av: mej

Det var supervackert! stannade med bilen påväg hem för att knäppa en bild :)

2010-10-09 @ 12:18:05
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0