nighttime

Tänkte säga att jag nu efter linköping är 4500 kr fattigare. Och det pengarna gick till var:

Jeans x 3 (ett par baggy!)
linnen x 4
t-shirt x 3
örhängen
högtalare
väska
rouge (400:-)
strumpbyxor
långärmad
klänning
portfölj
kjol
VHS x 3 (2kr styck!)
joggingskor



så nu är jag redo för hösten och har 3000 kr kvar som bland annat ska gå till ett GAMECUBE! så jäkla pepp. Kommer använda upp vartenda öre det vet jag. Nästa lön ska jag däremot spara till lite resor.

Hade tänkt slänga upp lite bilder från Linköping, men orkar inte fixa allt idag/inatt.
Istället får ni några sötbilder istället!



Leon och Saga sover här och förut idag hade vi disco i mitt rum!
De andra är på Lilly som är väldigt fotogenisk så kan inte göra annat än att ta en massa kort.










Kommentarer
Postat av: Teresia

Galet söt!! Hon är en glad liten prick. Jag måste också träffa hennes snart så jag får fota henne, hehe!

2010-09-11 @ 10:47:41
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0