Linkan - sleepover

Tors: Häng hos kusinerna
Fre: Häng hos kusinerna - mat hos jonas & Teresia - åter igen kusinerna




Har under två dagar alltså fart runt hos Jonas och Kusinerna fram och tillbaka. Ikväll stannade jag hos Jonas.
För att sammanfatta vad vi gjort citerar jag honom: "det är som om vi har en sleepover, lol".
Alltså, vi har handlat mat
lagat mat (sallad, friterad kyckling med couscous/pommes för jonas del = MUMS)
kollat på tv
tittat på Full metal alchemist
ätit godis
tittat på tv spel (Jag är as sugen på att köpa nitendo 64/gamecube, när man har pengar ska man väl passa på?!)


På tal om pengar så var jag på stan förut idag.
SJÄLV.
För första gången.
Det var rätt fint.
Jag gick där mot stan med band of hourses i öronen. Köpte upp en 1000 lapp på joggingskor och kläder på 2 timmar. Solen värmde ryggen och mika sjöng i mina öron när jag sedan gick mot bilen igen. Det låter inte så fint haha, men det var riktigt härligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0