Future

Jag har fått timanställning på dagcenter ju, och om jag vill får jag jobba på vt. Jag tänkte då ta det lite lugnt nu i början och jobba lite och sen se om man orkar med även VT, annars söka heltidsjobb.

Igår ringde pappa och sa att jag kunde få jobba lite extra där, på banken, men att jag isf var tvungen att bestämma mig tills idag hur jag ville göra, och att jag helst skulle stanna till efter sommaren.

Om ni känner mig rätt fick jag ÅNGEST ÅnGEST ÅNGEST.

Först och främst var det så att jag var tvungen att åka hem på onsdag, imorgon, om jag ville jobba där. Sen var jag antagligen tvungen att välja redan nu vart jag ville jobba: dagcenter/banken. Dagcenter hade jag redan bokat in nästa vecka och det var isf då jag skulle läras upp på banken.
Jag vill som vanligt stanna på båda ställena. För att tjäna pengar, ha något att göra, bra merit och för att inte behöva tacka nej.

Så gårdagen blev en grubblardag, kändes som om jag skulle bestämma hela året.

Idag löste det sig så att pappa sa, eller jag, att jag prövar dagcenter först nästa veckan. Kollar hur mycket jag kommer behövas och märker då om jag ska stanna eller inte. Kanske kan det gå ihop att börja på banken med.

 HOPPAS det löser sig som bäst.
Det brukar ändå göra det.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0