first day


Idag var första dagen på jobbet, det gick bra och det var skönt att vara tillbaka igen. Dock var jag på elfa nästan hela dagen men mot slutet så kom jag till dagcenter igen! Dagen imorgon blir likadan.

Jag ska gå på sidan om i två veckor om jag förstått rätt, om inte mer. Känns precis som att gå i skolan igen, på något sätt. 8-15 varje dag.

Sen var jag första dagen på pysselstugan idag och lärde mig göra typ en presentpåse. Julklappar kanske?
Det kostar enbart en 10a och inträffar varje måndag, så där kommer jag nog hänga lite!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du är på dc på fredag så syns vi!

2010-09-13 @ 22:54:50
Postat av: Jennie

Trevligt! kan ju då säga att vi är ... nästan arbetskamrater?!

vilken avdelning? :)

2010-09-14 @ 22:11:54
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0