Onsdag & Torsdag

Jag mår illa, idag var jag även yr, men jag kanske har en aning om vad det beror på.
Jag funderar på att vara hemma imorgon med, men jag kan nog gå till skolan, det är bara fobin att jag kommer spy på något osmidigt ställe som gör mig orolig för att bege mig dit .. Men somsagt, det får jag bestämma imorgon.

Igår var vi i ankarsrum och åt mat där det även blev lite hederligt dockskåpspyssel

Jag kan ju då passa på att säga, att jag älskade att hålla på med mitt dockskåp när jag var liten. Vi fick hem en pysselkartalog en gång om halvåret där jag beställde för 300 kr varje gång! Men till slut fick jag inte plats för huset och jag var för gammal, så jag har alltid tänkt göra ett tittskåp utav det. Oh vad kul om jag kommer ha tid för det någon gång! hålla på att möblera, tapetsera, använda händerna osv.

Idag åt vi ist mat hos brodern tillsammans med småbarnen.
Det är alltid roligt att leka av sig lite. Den här gången blev det barbie med både Saga och Leon.
Sen så har Leon börjat gilla mig lite mer, det tycker jag om!

Kommentarer
Postat av: Kristin

åhå, dockskåp ja. såg hur kul som helst ut att fixa.. älskade vårat projekarbete ;) haha!

2010-02-05 @ 17:55:51
Postat av: Jennie

Ja det verkade jätte kul! var lite avis på er ^^ vem har dockskåpet? ;)

2010-02-07 @ 14:49:54
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Kristin

hih:D Malin har det tydligen, haha jag visste inte ens det först, trodde det stod kvar i skolan ;)

2010-02-09 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0