Mycket på G

Ja nu har jag även börjar i en musikal på mejeriet som kommer ha föreställning i höst. Jag vet inte riktigt vad det innebär än men jag gick med som dansare, och det ser jag fram emot!
igår var 2 träffen men första gången jag var där, och det blev lite teater för att senare veva in lekandet i den riktiga monologen och handlingen.  Väldigt häftigt och väldigt roligt. Jag hade inga som helst förväntningar när jag kom, trodde det skulle vara jobbigt och pinsamt, men helt motsatsen. Jag ser fram emot resten. Poblemet är bara om jag kommer ha tid eftersom jag sen har drill i två timmar efter detta, men jag ska tänka på det ett tag. Men just idag kändes det helt okej, men hur blir det sen OM man får ett jobb? usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0