Igår gick jag och lade mig klockan åtta

För att vakna och ha en väldigt underlig, fast ändå inte, men tankespridd dag. Händelserik också, på något sätt. Men jag tycker nog inte om sådana här dagar. Nej, för mycket tankar i huvudet. Nu ska jag försöka gräva ner mig i plugg, som jag inte har haft på skitlänge. Hoppas jag kan sova lika gott inatt bara och lämna dumma känslor och tankar åt sidan. Dock var jag trött idag trots nattens fina sömn, men det beror väl på helgens korta sovtimmar.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Teresia

Heej!

Det blir Linköping för dig i helgen hörde jag :) Jag funderar på om jag skulle åka med på lördag för ni skulle väl in till centrum? Då kan jag ju vara smakråd till balklänningen också om du vill!

Kram

2010-02-02 @ 20:11:18
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0