found a dress!

Jag har hittat min balklänning! Trodde jag verkligen inte. Jag föll tillochmed lite för en vanlig hederlig balklänning i första affären som jag kunde tänka mig att ha, men sen i andra affären hittade jag den direkt. Precis en klänning i modell och tyg som jag ville ha! fladdrigt härligt tyg. Det var bra att jag redan innan hade en aning om vad jag ville ha, ett tips till er andra! annars kan man bli sjuk där inna bland alla klänningar. Nu ska jag bara bestämma färg, det är ju också en process, men det står mellan två stycken så det kan jag nog ha klarat av tills imorgon. Då får brorn min gå och beställa den. Det tog tre månader innan jag kunde få den klar, det tar tid. Verkligen tur att jag for upp den här helgen för att titta, det skulle varit för sent annars.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Man kanske ska fråga bror sin först!! Jag vägrar! eller inte! jag vet inte! fråga!

2010-02-07 @ 23:47:16
Postat av: Jennie

förlååååt, trodde Teresia skulle nämna nåt. Jonas, snälla vill du ner till stan och beställa min klänning? :) jag steker en korv åt dig när du kommer hem nästa gång

2010-02-08 @ 13:08:54
URL: http://jennieth.blogg.se/
Postat av: Teresia

Jag har faktiskt förvarnat Jonas om det! :P

2010-02-10 @ 11:36:11
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0