En Lördag

Gårkvällen hos Kajsa var nice. Det blev singelsnack, skolkartalog, gitarr, synth, bal snack, mat och lite candy.
En fin fredag som från början inte skulle hålla på så länge, men kom därifrån klockan 1 inatt.

Snart ska jag gå på bio med mor och Saga - prinsessan & grodan. Det är tur att man har lite barn i närheten så man kan vara töntig och gå på tecknad bio ibland. Sen bjuder ju mamma på den också, då har man ju inget att förlora.

Ikväll bär det av till Amanda där vi ska ha lite förfest och häng innan utgång. Jag är itne ett dugg pepp och velar fortfarnade på om jag ens ska gå dit, men det blir nog så.  Men sen vet jag inte om jag ska dricka/gå ut, det återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0