Gaaaaah

Snart är det student, så jävla underbart! så sjukt roligt och fint, men usch vad trist! fy fan.
tiden kommer flyga förbi och snart är dagen där. Det tråkiga är att vi är så fullproppade  med saker så att man inte riktigt hinner njuta utav den sista tiden, det är ju det man vill! man vill ta vara på alla fina tillfällen i skolan, alla lediga helger (som inte är ett dugg lediga) för att umgås med de andra vännerna som inte går i klassen. Men nej sånt hinner man ju inte och allt plugg gör så att jag längtar till studenten så att allt blir över men det vill jag ju inte egentligen.
Jag försöker i alla fall att njuta, eller vara som vanligt. Jag försöker inte gå under pga allt som det är att göra dessa veckor och jag försöker spendera helgerna så som jag känner för.

Det jag skulle säga mest var att, som det ser ut nu, går vi ut 14.16, näst sist av alla under den fina men sorgliga dagen. Lite segt att vänta så länge, men det kanske är skönt om det är lite folk borta. Jag vet inte. Det är nära i alla fall.

Min studentmössa som jag fick skicka tillbaka.

Jag inväntar nu en ny.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0