Fotoboken ju


Från början till slut typ.
Den blev as snygg, men texten i programmet var så liten så det blev massa små stavfel och punkter mitt i meningar ... Sen så försvann min kära tacksida! så jäkla surt för den blev så fin... men jag skriver den här ist.. hehe.

Tack till:

Kupan
Bistånd östeuropa
som lånade ut kläder och möbler

Karolina
Kajsa
som gjorde många frisyrer

Maja
Sofie
Josefin
Karolina
Kajsa

som lånade ut kläder

Johanna
Josefin
Amanda
Mimmi
Frida
Karolina
Sofie

som var modeller

Lydia
Olivia
Karolina
Mamma

som var assistenter


Kommentarer
Postat av: Kristin

Oj blev skitbra ju! :D

2010-04-17 @ 21:45:03
Postat av: Kajsa

Jennie den blev riktigt bra, ska bli kul o se den live, om man fååår! mihii

2010-04-18 @ 00:14:36
URL: http://asseriousasyourlife.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Kristin! :D Jag blev väldigt nöjd, den såg proffsig ut, bra företag!



Jaaa klart du får Kajsäää! :D Jag vill se er med!

2010-04-18 @ 14:44:04
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0