tiden räcker inte till

Idag efter skolan for jag till körskolan för att komma igång med skiten. Efter två ordentliga rundor med fas C tog hungern över och jag for hem för att käka lite mat. Då insåg jag att klockan hade tickat iväg och att det bara var en timme kvar till drillen och alltså hade jag inte tid för något plugg. Mitt beslut blev att inte gå på drillen idag utan att först och främst göra klart det muntliga NP-provet inför fredag och träna på det, därefter träna piano gånger 2 och sist skriva lite på ARL "uppsatser" som jag började på igår.
Just nu tog jag en liten rast från nationella plugget för att käka några kakor och kolla på den fina himlen som har vackra färger av solnedgången. Jag väntar också på att mamma och pappa ska komma hem från affären så att jag kan sluta äta kakor och äta mina kära efterlängtade apelsiner istället, eftersom jag faktiskt fått mindre godissug av dem! Utan att jag tänkt på det. Under helgerna är jag inte alls lika sugen på godissaker och har inte varit det på 3 veckor! Men jag har ätit i alla fall eftersom det har varit kalas hit och dit. Förresten så känns det konstigt att 18-års firandet är över och att jag verkligen är 18. Det börja komma in i mitt huvud nu och jag vänjer mig mer och mer. Främst är väl att jag faktiskt kommer ha eller få körkort i sommar, sjukt!
Och internet på min dator fungerar inte, så jag ska ringa Jonas när jag får tid. Därför blir det inga bilder på ett tag. Men jag har ändå inte tid nu i veckan, det håller mig borta från datorn och det är alltid positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0