snart så

Idag blev jag glad. Det kom ett litet paket i brevlådan med ett halsband och 500 kr från moster Birgitta och hennes man. Sånt är alltid roligt, när det är lite folk som vet om att snart är det dags.

Förövrigt så dissar jag internet, åtminstone min dator så den har jag inte haft på på en vecka, eftersom jag inte orkar installera internet när det ändå inte fungerar som det ska. Så jag bara går in en snabbis ibland och kollar läget.
Idag började jag vid 9 med en "föreläsning" av en som gör filmmusik. Mycket intressant och det handlade inte bara om filmmusik, utan om allt möjligt, som exempelvis tortyr med musik. Det kan vara allt från ett pip ljud, brus eller konstiga korta melodier. Sjukt läskigt och bara att höra det i några sekunder var påfrestande. Han berättade att han höll på att göra en film och intervjuade personer som hade blivit torterade med musik på. Vad sjuka människor. Han var ball.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Bara drygt en timme kvar nu tills du fyller myndig. Härligt! :) Vi ses på lördag!

Hoppas du får en härlig födelsedag! Kramar

2009-03-11 @ 22:40:36
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej syrran GGGRRATTTTTTTTTTTTTTTTISSSSSSSSSSSS!!!!

Hoppas dagen har varit bra trots att mamma eller vi andra har grattat dig idag.

Ses på lördag puss och kram Jessan

2009-03-12 @ 19:31:27
Postat av: jennie

Teresia:

Jadu, nu har det passerat och jag är 18 bast! tjena! :D



Syrran:

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!! Den var toppen trots allt det där ;) Fått massa uppvaktning, sms och kramar så det har vägt upp det :D och det blir ju dubbelt upp med födelsedagar, så ser fram emot lördag och firandet med familjen! SES, KRAMAR

2009-03-12 @ 21:48:39
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0