Sista teorin

Teorin är slut. Nu är det dags att ligga i med datorerna och boken så det blir av någon gång! När jag kom hem hade jag tänkt sova, för jag var helt slut, men istället blev det datorn och fixa den nya skärmen. Jag har suttit hela kvällen med bilder.
Jag har inte så mycket i skolan just den här veckan, som jag kommer på, så jag tänkte försöka ta vara på dagarna.

* Sy mina kjolar på min nya gamla symaskin med enbart raksöm
* Sitta på körskolan med teorin
* Övningsköra
* Läsa igenom körböckerna
* Skriva ARL
* Träna piano och Gitarr
* Läsa
* Scrappa
* Ta kort
* Redigera bilder

Typ så. Imorgon hade jag tänkt hinna med körskola och sy lite kjolar. Eller först måste jag nog göra ARL:n...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0