polen,kalas,lekar,onsdag

Istället för Barcelona blir det polen den 29 april - 3 maj, något sådant. Alltid något och det ser vi fram emot! Ska bli skönt att åka bort lite och umgänget är ju ett plus.
Efter orkestern åkte mamma och jag och handlade inför andra 18-års kalaset som är på fredag. Jag är så dålig på att bedömma hur mycket som behövs, så jag hoppas det räcker! Kan ju avslöja att det blir tacos. Det har man alltid, men äre gott så äre, bästa kalas maten. Nu börjar jag se fram emot kalaset men det var nog först och främst alla godsaker! Men sen ska det bli kul att träffa alla människor igen, ett stort häng med en massa mat och snack! En del lekar ska det bli också, för dem som inte vet, så ska alla ta med sig någon lek. Jag har den då alla har en ballong bunden kring foten, sen ska man stampa sönder varandras... lite lekstadie nivå, men nu när man är 18 får man väl leka av sig lite då!
Sen fyller ju Teresia år idag, så man får gratulera! Vi var där i söndags på lite fika, och av mig fick hon två armband.




Kommentarer
Postat av: Teresia

Åhh där är ju mina fina armband! Den perfekta presenten; att få personliga smycken! =)

Jag håller med om att tacos är så himla gott och passar bra till kalas! Hoppas ni får en rolig kväll!

2009-03-19 @ 14:12:12
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: jennie

Vad bra att du gillade dem! :)

Kalaset var toppen och tacosen gick åt!

KRAM

2009-03-22 @ 14:09:56
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0