opanerat - planerat

I måndags var min helg fri från allt och jag skulle försöka bara vara hemma och göra hemma saker som jag skjutit upp och även pluggat.
Senare på dagen kom jag på att jag kunde passa på att träffa Denise och Karolina i helgen eftersom jag inte hade något planerat. Så på lördag ska vi ses och det var grymt länge sen! Sen idag ringde Linda och ville ha barnvakt till Leon så jag ställde upp. Det ska bli på lördag det med så han kommer väl runt 7 på kvällen och kommer sova här övernatt. När han sover ska jag umgås med Karro och Denise. Jag ska även ta hand om honom på morgonen så det blir att gå upp tidigt. När jag tänker efter kanske det är bra, så kan jag försöka få något gjort tidigt under dagen. Dock tror jag nog Linda och Johnny kommer komma lite senare, hoppas det blir runt 11 för då är jag ju åtminstone klar och kan börja plugga och göra allt annat jag måste göra från göralistan.
På lördag tänkte jag gå på stan under dagen, eftersom jag har lite att köpa för present pengar och även saker att byta sen jag fyllde år. Jag ville gå med mamma men hon kan inte så jag får hitta en kompis. Det kan bli så att jag bara går en snabbis med någon för att bara byta saker och kolla runt lite, och gå en annan fredag eller lördag med mamma för att köpa det som står på köparlistan. Jag får tänka lite på det och först och främst bestämma vad det är jag ska ha. Det blir nog i alla fall en näspiercing som jag inte har haft på evigheter! Den bara försvann. Filter till kameran kan det nog bli också... nej nu kommer jag på en massa! om man bara hade lite pengar. Ska förhoppningsvis ganska snart till Karolina också för att få en liten ny frisyr! Hoppas det kan bli på påsklovet. Så lite pengar måste gå dit... Sen blir det polen ... och göteborg... jag vill till Linköping också men det får nog bli en shopping fri linköping den här gången... Ja ni märker...
I alla fall, på fredag är jag ledig, än så länge! och jag ska försöka att inte planera in något så att jag kan ha en hemma kväll då istället. Det har varit sådana fullbokade helger nu så jag behöver en lugn kväll. Snart har jag något att göra varje helg framöver, såsom bowling med handbollen och föreningsdag med drillen ( som avslutas med en gala! )
Hela april och maj kommer bara swischa förbi så jag knappt hinner tänka! jag både har fobi och ser fram emot allt... Alla resor men vi har också fullt med prov ( NP ).
Nu ska jag duscha, sen ska jag återgå till att träna på piano läxan och NP muntligt som jag har på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0