Just nu är jag så grymt sugen på att klippa kort igen

Det är verkligen jag känns det som. Om jag har längre, som nu, längtar jag hela tiden efter kort, friskt härligt hår! Det kommer nog aldirg att försvinna. Så nu sitter jag och tittar på frisyrer, men jag vet nog hur jag skulle vilja ha det. Börjar få upp lite bilder i huvudet.
Men sedan kom jag på att jag alltid velat permanenta mig, jag får hitta det suget igen och göra det innan jag klipper mig kort? Ska fundera på det, det är en risk eftersom det tar sån lång tid innan det försvinner, men inte är man väl en fegis? Måste bara känna efter om det är jag.
Jag hittade en perfekt bild på hur jag hade tänkt det, ungefär. Mitt drömhår kan man säga.

Det var även såhär jag vill att det ska se ut om jag klipper mig kort, minus lockarna då. Uppklippt och tapper och en rak grund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0