Jag har varit utan internet i några dagar

Jag är lite stolt över mamma som faktiskt satte igång och fixade det nya modemet under gårdagen. Hon blev väl lite smått förbannad och sur men hon ordnade det ju till slut. Dock suger det så jävla hårt, så jag undrar om hon verkligen gjorde rätt. Jag kommer nog inte sitta här så mycket under veckan. Jag ska vänta in tills syskonen kommer hem så de kan kolla på det. Man får ansluta om och om igen och det är så jävla mycket sämre än det förra som sög så jävla hårt.

Under förmiddagen har jag fart runt på stan med mamma och åkt till kupan. Man hittar ju alltid något när det är billigt, så jag kom hem med ett par skor som liknade de jag hittade på myrorna i Linköping, så BRA! en mysig fin stor sjal för 15 kr, 6 st koppar för 6 kr och 4 st kaffekoppar med fat för 4kr. Asbra. Hittade även snygga tallrikar men känner att det kan väl vänta...
Vi kom nyss hem från mormor som var vår sista station.  Där gick vi igenom hennes porslin och smycken. Hittade lite smått och gott så vi får se om jag får något i framtiden, men ett par örhängen skänkte hon idag.

Jag har bestämt mig för en hemmakväll ikväll eftersom jag har lite smått plugg och föräldrarna inte är hemma. Det kan bli riktigt skönt och mysigt i alla fall. Kanske plåta de snygga nya sakerna, kanske scrappa & glo på melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha man kan ana din frustration av hur pass mkt du svär i den första delen av inlägget.. :D

2009-03-08 @ 18:45:04
URL: http://smultronfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0