Det känns skönt att vara nyttig

Nyhemkommen från handbollen som jag inte har varit på på tre gånger, kände att det var dags! så jag skippade lite plugg idag och det kommer jag väl ångra imorgon, men det var skönt att röra på sig lite.
Nu har jag käkat hela tre ägg, en banan, en apelsin och ett äpple, så mumsigt! när det gäller äpple och apelsin blir det dock att jag nästan blir lite ledsen när det håller på att ta slut, jag kan käka i evigheter!
Efter skolan idag hittade jag på något eget. Jag tog sån där vegetarisk köttfärs ( som de äter till tacos ) stekte upp det tillsammans med lite tomatsoppa typ, gräddfil, kryddor och soya, mumsigt! haha fast det låter nog jävligt äckligt.. tillsammans med ris som kokat med en bulljontärnining och en kokt majskorv. Det är roligt att laga mat själv och pröva sina vingar så att säga, det får mig att längta till att flytta hemifrån. Efterrätt blev ett äpple och istället för att baka en kladdkaka som jag var så sugen på att ha till plugget, tog jag min sista chokladboll så nu kan jag faktiskt inte äta mer onyttigt, eftersom vi inte har något. Imorgon ska jag ändå baka kladdkaka, yummi. Det var ett tag sen också.
I skolan var halva tallriken grönsaker. Brukar faktiskt vara det nu för tiden, så det blir inte så mycket "mat", men man mår faktiskt bättre av grönsaker. Man blir piggare, gladare och orkar mer. Eller så bara inbillar jag mig.
Nu måste jag plugga och sen sova gott inför NP imorgon. HEJS

Åter igen
och jag hatar vårt internet som  suger dubbelt så mer som vårt andra som sög aaaaas
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0