Tack tack tack Karro

För Karolinas granne frågade henne om hon kunde sommarjobba lite på dagcentret i Västervik. Hon kunde inte så hon sa att  hon hade en kompis som kanske var intresserad ( mee ) och då gav han henne numret och igår ringde jag.
Jag ska jobba ons, tors, fre nästa vecka och hela V 28. Om det behövs lite extra personal får jag hoppa in! suveränt, åååh, lite jobb trots allt! det ska bli KUL! :) Tackar Karolina så mycket, och grannen med.
Dock hoppas jag inte att han menade Hela V 28, eftersom det är visveckan och jag tänkte att det var så skönt att jag skulle vara ledig, hoppas det löser sig i alla fall! Jag får inte gnälla nu då, men jag visste att den veckan inte skulle bli som planerat.




mitt första Jooooooooooooooob :)

Kommentarer
Postat av: Teresia

2009-06-29 @ 09:40:20
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Teresia

Grattis! Härligt att tjäna lite pengar :)

2009-06-29 @ 09:46:21
Postat av: Jennie

Tackar! Det är det sannerligen! ska åka upp till Linköping och bara shoppa, känns som år sedan man kunde göra det ^^

2009-07-01 @ 19:30:05
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0