Lov lov lov, jag är GLAAAAAD

Jag tar verkligen dagen som den kommer och det är underbart. Jag gör det jag känner för, och idag kände jag för att läsa ut twilight och sen se filmen. Jag har läst ut twilight och ikväll ska jag träffa Denise och se filmen. Hoppas det blir en sån där mysig film & häng kväll med Denise som det brukar vara. Det var på tiden att blev av nu.
Nu kan man ta tag i allt man inte hann med när skolan var, så jag har även lite smått fått tillbaka fotokänslan och imorgon ska jag nog pyssla. Snart ska jag damma så att mitt rum blir snyggt igen och jag håller även på att bädda. Jag tänkte ju ta tag i bloggen också ... lägga in bilder imorgon kanske? Jag har inte lagt in sen polen så jag har massor att visa, men de åker nog upp på bdb och facebook. Fast jag burkar prata så mycket, kommer säkert inte bli av! Men, jag följer känslan.
Allt i sinom tid!







Kommentarer
Postat av: karro

åh vilken söt bild! :*

2009-07-01 @ 20:09:39
URL: http://destralarsomnaross.blogg.se/
Postat av: Jennie

Taaaaack så mycket Karro! :*

2009-07-01 @ 22:11:43
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0