vilken fin freda!

Det ska bli så jävla kul ikväll! Åtminstone hoppas jag och tror det, hela tjejgänget med massa musik, YEAH! förfesten är alltid bäst. Sen blir det att strosa runt på stan och träffa annat folk, lika trevligt det!

förresten, jag tjänade 97 kr/h... den ni!!!! :D om jag inte hörde fel, men det tvivlar jag på ... Lite pengar skrapade man då ihop på åtta dagar! nu är jag klar men jag får säkert hoppa in någon gång igen. Fi fan va fint. Jag ska åka till linköping och shoppa upp 2000 inne på monki, så det så! Och så får jag nog lönen i början av augusti istället för slutet. YEY!

Nu ska jag försöka komma ner på stan en snabbis, sen käka, sen fixa, sen dra till Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0