Saaaam

Jag ska till Stockholm den 6-9.
Efter 100 år ska Sam och jag FAKTISKT träffas. Fastän vi har pratat om det i alla år, bestämde vi det ganska spontant men det ska bli as kul! Det kostade inte så mycket som jag väntat heller, så jag förstår inte varför vi inte gjort det tidigare. Men än är inte biljetterna bokade, kanske imorgon.

Resten av min sommarplanering:
Måndagen den 10 är det grillfest hos olivia.
Sen kanske det ev blir eknö med flickorna.
Imorgon far jag till Linköping bara sådär och bor hos systeryster i några dagar.
Någon dag ska jag shoppa upp mina pengar med Amanda och kanske någon mer. I slutet av sommaren, det är då jag inhandlar kläderna! bra Jennie, men sommaren ska inte vara slut, det känns som om den inte ens har börjat! jag har badat tre gånger och jag väntar på att åka ut med familjen och  bada bada bada, men jag börjar inse att lovet snart är slut och att allt man har planerat inför sommaren kommer nu



Bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0