Ölands djurpark med massa barn

Igår, Tisdag, åkte jag, mor, Arvid, Saga och Ellinore halv 8 till Ölands djur- och nöjespark.
Direkt när vi kom in och skulle börja kolla på alla djuren, fick Arvid en dålig dag. Han bara grät och grät. Ingenting var bra och han ville varken sitta i vagnen, bäras eller gå. Inge djur muntrade upp honom heller. Det gjorde väl det hela lite tråkigt, men Ellinore, jag och Saga försökte ändå ha roligt men det är jobbigt med så mycket barn! Åtminstone när Arvid behövdes tas hand om så pass mycket, det var sån otis att det var just idag! Han har varit så snäll alla andra dagar han har varit hemma, men så kan det vara! Han älskade iaf att åka bilkarusellen som han åkte om och om igen. Saga skötte sig väldigt bra Hon åkte massor av karuseller själv och det trodde jag inte om den där blyga tjejen, men på tivolin leker hon loss! Jag och Ellinore gick lite själva och åkte de större karusellerna. Jag trodde det skulle vara tråkigare än var det var, det var riktigt kul! Tänkte mig att Ölands djurpark var litet men helt okej. Jag och mamma kom till och med fram till att  man borde vara där över natt för att hinna allting, eftersom vi inte hann allting utan fick gå förbi rätt snabbt. Den roligaste attraktionen var nästan de radio styrda bilarna, haha! Eftersom Saga skrattade så mycket och även jag. Bandlandet skulle varit roligast, men pga permanentningen fick jag icke blöta håret vilket SÖG, så jag försökte att inte lockas utan bara var på grunt vatten. Jag hoppas vi kan åka nästa år, för då ska jag leka av mig ordentligt! och nu blev jag as sugen på att åka på något sånt där med kompisarna. Vi planerar Liseberg efter sommarlovet, men det skulle vara roligt med något badland också!







Kommentarer
Postat av: kusinen elli

Tjena topp fotografen!!fin fina bilder du hade;)

2009-09-26 @ 22:17:11
Postat av: kusinen ellli

kusinen elli =ellinor

2009-09-27 @ 09:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0