Min dator startar ju inte

Så jag orkar inte bloggen för det är så trist när man inte har några bilder alls att jobba med eller visa upp.
Än så länge, om jag får lön snart, har jag 7000 och av de ska jag köpa en ny dator! finally!  men jag ska shoppa upp 2000 av dem hade jag tänkt. Så jag måste spara lite till kan jag tro. Men shit vad pengar jag har! har inte ens tänkt på det. 
Ska åka upp till Linköping snart, antingen över dagen eller stanna hos systeryster och shoppa loss. Men jag har funderat på att åka på emmaboda festivalen eller WOW, men jag vet inte om jag vill lägga pengar på det. Jag får fundera, räkna ut hur mkt allt kommer att kosta och känna efter vad jag vill lägga $ på. Men jag vill att något roligt och minnesvärt ska hända i sommar, så det vore perfekt med en festival! och en resa långt bort med nya människor. Ja tack.

I veckan ska jag jobba gärnet här hemma, mamma och pappa har lagt på mig några sysslor. Jag ska borsta plankorna vid altanen på huset och sedan grundmåla två gånger, sen måla med den vanliga röda färgen. Därefter är det dags att slipa räcket, äntligen lite spännande jobb, med el i! Sen ska jag grundmåla det och även köra med riktiga svarta färgen om jag hinner. Jag är nog en riktig målare! Om jag sen hinner, ska jag åka och rensa ogräs samt klippa gräs, men det ska jag bannemig hinna! hoppas på lagom bra väder, inte för fint och inte för regnigt.
Nu ska jag äta cheez ballz med Harry Potter + Jonas & Teresia.

Kommentarer
Postat av: Jonas

vänta nu, Harry Potter + Jonas & Teresia????? FEL ORDNING!



Korrektion: Jonas & Teresia + Harry Potter.

2009-07-21 @ 14:06:10
Postat av: lisa

åk till wow, kommer ju bästa artisterna diiiit! :)

2009-07-25 @ 22:44:23
URL: http://lifeshardschool.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det vore så jäkla fint! men jag räknade ut att min budget inte räcker, sen vill jag ju leva festivallivet lite! är ju ingen camping och jag vill tälta! :)

2009-07-26 @ 21:57:27
URL: http://jennieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0