Yes!

Äntligen fattar jag hur jag redigerar headen på bloggen, jag hade bara glömt en pyttesak! gaah, man kan bli galen på sånt.
Jag ska fixa till min nya blogg som ska bli fin, sakta men säkert! Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska lägga ner den här. Jag känner att jag inte kan skriva allt jag känner för här längre, därför gjorde jag en ny för att bara kunna vara mig själv och skriva allt jag har på hjärtat. Om jag har kvar den här kvar, vet jag inte riktigt vad det kommer bli av den ... men jag får ge det en chans så visar det sig väl vad som händer här, om det blir några inlägg eller inte.
Annars tänkte jag gå in för bilddagboken istället, vardagliga saker och bilder. Hjalp, det här är det jag tänker på nu för tiden, vad jag ska göra med allt och hur jag vill ha det haha, det känns lite mycket med två bloggar och bdb, jag vet inte. Vi lägger det på is så länge. Ge gärna förslag, ska vi gå in för bdb nu igen? det var ett tag sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0